17. 1. 2017

CALIFORNIA / Disneyland #americandream

Jelo nás celkem dvanáct: já, Emily, Tim a Monica, brácha Connor, brácha Chris s přítelkyní Alex, děda, teta se strejdou a bratranci.

Odlétali jsme v 7 ráno z Portlandu, takže docela vstávačky, ale ono když se někam těšíte, tak vám to nevadí... O dvě hodiny později už jsme si půjčovali auta a vyráželi jsme na pláž. Palmy všude kolem, svítilo sluníčko, bylo asi dvacet stupňů, prostě léto (tři dny po Vánocích). Zastavili jsme se na několika plážích, procházeli jsme se, viděli jsme lachtany... Poprvé u Pacifiku a teda moc pěkný.

Na oběd jsme šli do mexický restaurace, kde jsem měla největší a nejlepší burrito.

Následoval přesun do skvělýho domu, ve kterým jsme bydleli.
MĚLY JSME S EMILY RŮŽOVÝ, PRINCEZNOVSKÝ POKOJ!
První den výletu jsme zakončili v Medieval Times Dinner Theatre, což byl vlastně středověký rytířský souboj. Diváci byli rozdělení do šesti rodů/království a podporovali svého rytíře, zatímco si pochutnávali na večeři. Všechno se jedlo rukama, autenticky. No, bylo to vtipný, Američani potřebujou všechno, tak si udělali i svůj středověk.
Konečně přišel čtvrtek - DISNEYLAND!

Vyráželi jsme brzo ráno, ale stejně už byly všude fronty. Lidí jen a jen přibývalo, nejsem si jistá, že jsem někdy, někde viděla tolik lidí. Bylo krásně, vánoční prázdniny, dává to smysl, ale šílený prostě. Na atrakce se stály i několika hodinový fronty...
neuvěřitelný množství lidí
...a tak jsme se odpoledne rozhodli jet na chvíli pryč, stavili jsme se na super burgeru v IN-N-OUT, násedoval nap-time, načerpali jsme energii a večer jsme vyrazili zpět.

A to bylo vážně skvělý, spousta lidí s malýma dětma už byla pryč, kratší fronty a navíc Disneyland v noci je ještě hezčí než ve dne. Domů jsme přijeli asi ve dvě ráno.

V pátek jsme navštívili Universal Studios.

Simpsonovi, Mumie, Jurský park, The Walking Dead a spousta dalších...
...ale především svět Harryho Pottera, další splněný sen! Konečně jsem navštívila Bradavice, prošla se po Prasinkách, najedla se U Tří košťat. Nedokážu popsat, jak šťastná jsem byla. Bylo to dokonalý.

Super byla taky projížďka kolem těch hal/studií se zelenýma plátnama, městem, ulicema, u čehož vám pouští ukázky z filmů, kde můžete ty kulisy vidět, a popisujou, jak jednoduchý je proměnit to v jiný prostředí. Zajímavý, hezký, neuvěřitelný.
Pak už přišel poslední den roku 2016 a nás čekal druhý den v Disneylandu. Věděli jsme, že tam bude pravděpodobně ještě víc lidí než ve čtvrtek, tak jsme opět vyrazily brzo, tentokrát jen já, Emily a Monica. Zbytek skupiny se rozhodl přispat si a připojit se později. Kolikrát se ale podívám do Disneylandu, chtěla jsem si ho pořádně užít...
Začalo pršet, vážně hodně pršet. Fajn bylo, že díky tomu odešlo pryč hodně lidí. Schovali jsme se a aspoň jsme měli klid na odpočítání nového roku v Česku.
Nohy nás bolely, byl hlad, tak jsme se přesunuli domů. Nakonec jsem ale přemluvila mé statečné ženy, Emily a Monicu, abychom se tam vrátily na půlnoc.
Jestli jsem předtím měla pocit, že bylo v Disneylandu hodně lidí, nebylo. Ale stálo to za to, dočkaly jsme se půlnoci, ohňostroje byly obrovský a překrásný. I když už jsme byly vážně mrtvý, zvládly jsme ještě pár dalších jízd.
Disneyland jsme si opravdu užily a strávily jsme tam na Silvestra přes 13 hodin.

Na Nový rok jsme odpočívali, jedli jsme, pohoda a další den jsme letěli zpátky domů. Tenhle výlet byl splněný sen, není možný popsat, jak nadšená jsem ze všeho byla. Prostě úžasný.