16. 1. 2017

VÁNOCE

Jakmile skončilo Díkůvzdání, začaly Vánoce. Stromek jsme jeli vybrat hned neděli po Díkůvzdání, nazdobil se dům, letos střídmě. Dekorací jsme pořád měli víc než dost, ale oproti jiným domácnostem jsme teda stejně byli pozadu.
Náš dům.
Nejvíc cool dům v okolí. Když jste kolem toho domu jeli autem a naladili si daný rádio, mohli jste pozorovat, že světla/dekorace blikaj do rytmu těch písniček.
Náš strom.
Vánoční prázdniny nám díky snowdays začaly dřív, takže jsme měli skoro tři týdny volna. Nakupovali jsme, koukali jsme na různý vánoční filmy, upekla jsem linecký a tak.


23. 12. jsem udělala bramborový salát, takže jsme byli na Vánoce připravený. 


24. 12. Dopoledne jsem skypovala s rodičema, babičkama a ségrou, byla jsem s nima u Štědrovečerní večeře i rozbalování dárků. Byla jsem ráda, že je můžu vidět a mluvit s nima aspoň přes počítač, ale stejně bylo zvláštní nebýt tam s nima, objevilo se i pár slziček. 

Celý den se vařilo, pak přijel děda a mohlo se začít jíst. K večeři bylo vlastně všechno, co jsme měli na Díkůvzdání + k tomu přibyla pečená šunka a moje řízky s bramborovým salátem. No, hlad nebyl. 
Bramborovým salátem byli všichni velmi nadšení. Myslím, že od toho moc nečekali, ale zjistili, že se dá udělat bramborový salát BEZ vajíček a ještě je takhle dobrej! (credits jdou mojí mamince, její recept)


Po večeři jsme se přesunuli ke stromu, který byl v obložení neuvěřitelnýho množství dárků, asi jsme holt byli všichni hodní. Rozbalovali jsme, smáli jsme se, bylo to vážně krásný, až dojemný. Tak jsem tam seděla a došlo mi, jak moc jsem šťastná a jaký mám obrovský štěstí, že nemám jednu, ale dvě báječný rodiny.

25. 12. Konečně pořádný americký Vánoce. Začali jsme velikou rodinnou snídaní, přijela teta Becky se strejdou Mikem a bratránkama, a pak jsme se šli podívat, co nám nechal Santa v ponožkách u krbu. Já, Emily, bráchové a bratránci jsme dostali balíček, který jsme otevřeli všichni najednou - Mickey Mouse věci - ve středu 28.12. JEDEME DO DISNEYLANDU!!! Nadšení, radost... (o tom bude další článek)
Odpoledne jsme pak měli velikou rodinnou sešlost se všema Nagels. Spousta lidí, jídla, srandy...
Na týhle fotce nejsou ani zdaleka všichni.
Sice se mi stýskalo víc než jindy, protože je prostě zvláštní nebýt na Vánoce doma, ale i tak to byly opravdu krásný Vánoce, který jsem strávila s lidma, který mám moc ráda.

Žádné komentáře:

Okomentovat