27. 8. 2016

TAK TEDA JEDU

To, že chci jet na exchange do USA, jsem věděla už od chvíle, kdy tam byla ségra. Pak přišel loňský podzim, začalo se to řešit a pak mi v únoru zavolali, že jedu do Greshamu. Pořád jsem si říkala, jak je to daleko, a najednou je to tady a já opravdu na rok odjíždím.

Asi to nebude úplně jednoduchý, bez rodiny a kamarádů, ale zase je to "jen" 10 měsíců a taky zkušenost, kterou jinak nezískám. Jsem vážně zvědavá a těším se, na svojí host family, na školu, na americkej život. Zároveň se samozřejmě taky bojím, přeci jen budu daleko, všechno bude jiný a nový, ale to, že se těším, převažuje.

Můj život se teď přesune o 9 hodin a o 8 a půl tisíce kilometrů jinam, a tak vám budu psát tenhle blog, abyste vědeli, jak žiju, jestli žiju a podobně.

Žádné komentáře:

Okomentovat