3. 11. 2016

HALLOWEEN

Utíká mi to tady vážně rychle, v sobotu to byly přesně dva měsíce, co jsem přijela do Oregonu. Už je listopad, to znamená, že za sebou máme jeden z nejoblíbenějších amerických svátků - Halloween.

Američani tenhle svátek vážně zbožňují - zběsile nakupujou kostýmy, s výzdobou nešetří, dýně jsou všude.



Protože jsou všichni busy, tak jsme nestihli pumpkin patch ani haunted house, i když jsme to několikrát plánovali, i tak jsme ale měli super Halloween.

Začalo to v sobotu, kdy jsme napřed vyráběli kostým pro Emily do práce, byla Mike Wazowski. Pak jsme s mojí kamarádkou z Brazilíe vymýšlely kostýmy pro nás. V garáži na nás čekalo pět nebo šest obrovskejch krabic s halloweenskýma převlekama a výzdobou. Asi tak Američani prožívaj halloween - hodně. Něco jsme našly, ale rozhodly jsme se ještě vydat do Spirit Storu. Obrovskej obchod jenom s maskama, kde byl mimochodem asi milion lidí. Statečně jsme našly, co jsme potřebovaly, a přežily i  super dlouhou frontu k pokladně.

byla možnost převlíct ze i za tohohle šaška

Zabralo nám to víceméně celý odpoledne. Nakonec jsme se ale včas dostali na večeři do Bumpers. Já jako ďábel, Bia jako pirát a Tim s Monicou jako Frankenstein s nevěstou.


Byli vážně dokonalý!



V neděli jsme začali připravovat pondělní párty. Celou garáž jsme potáhli černou fólií, nainstalovali světla, vytáhly tuny výzdoby...
Pak už přišlo pondělí a konečně teda opravdu HALLOWEEN. Moc teda nechápu, proč se tady na Halloween chodí do školy, když to je zrovna něco, co všichni slaví. Jinak máme random volna bez důvodů, posledního října bych zrovna chápala, ale tak to je jedno, Amerika... Každopádně po příchodu ze školy jsme natáhly pavučiny, umístily netopýry, pavouky a podobný věci. Pití se připravilo do čarodějnickýho kotlíku, vážně všechno tématický. Bylo to dokonalý.




Postupně začali chodit lidi, docela jsme se báli, kolik jich přijde, protože Emily moc nevěděla a říkala, že možná stovky. To se ale nestalo, bylo jich jen kolem padesáti nakonec. Bylo to fajn - hudba, jídlo, pití... Poznala jsem nový lidi, nový jména, který jsem už samozřejmě stačila zapomenout. Nějak si nemůžu zvyknout na divoký Američany, tak jsem skončila v klidu u Monicy. Taky mě to celý docela rozesmutnilo, protože když jsem viděla, jak se ty lidi baví, mají svoje písničky, inside joky, baví se o dalších lidech, tak jsem si vzpomněla na svoje kamarády v Praze, jak moc mi chybí a tak dále...

Chris a Emily, sourozenecké hasičské duo, a já
Američani si prostě všechno, co se týče Halloweenu vážně užívají - kostýmy, výzdobu... Halloween mě fakt bavil, až teda pak na to uklízení peří z mýho kostýmu, který tady ještě pořád všude nacházím.

Žádné komentáře:

Okomentovat